Kategoriler
Burç Yorumları

Karışık Bilgiler

Gazeteler


POSTA

HURRİYET

SABAH

GÜNEŞ

FANATİK

AKŞAM

HABERTÜRK

MİLLİYET

FOTOMAÇ

RADİKAL

STAR

ZAMAN

Diğer Gazeteler



Kücük Emrah Filmlerinden Replikler

Fıkralar
Küçük Emrah filmlerinden kopartan replikler : 1) Anne dediğin sever! anne dedigin okşar! ama seeen... orospusuuuun..!!! 2) - yememeliyiz abicim o etleri, yememeliyiz... - evet kardeşim, yemeyecegiz o etleri... 3) Sema biz eskiden çok fakirdik.dedem öldü bi helva bile kavuramadık iki yumurta kırdık komşulara dağıttık.. 4) anamız orospu oldu Gülcan... 5) Emrah: -amaa, amaa Nuri amca ben seni baba bilmiştim." Nuri alço: -işte şimdi gerçekten baban oldum." 6) Emrah ve bir arkadaşı alaturka şeklinde bir genelevin karşısında çökmüşlerdir ve içeri giren çıkan kadınlara bakmaktadırlar... Emrahın kankası: off şu yavrulara bak ya... Emrah: öyle deme... benim annemde onlardandı, oda onlar gibi çalıştı Emrahın kankası bir an dumur olmuştur toparlama uğruna ee şey abi pardon abi diye kıvırmaya çalışmaktadır... Emrah: önemli değil, önemli değil dostum... [ordan bir yaşlı adam geçmektedir ve geçerken emraha bakar"> Emrah: noldu amca... hiçmi orospu çocuu görmedin? 7) Emrah çalıştığı torna atölyesinden dönmektedir, mahallenin esnafı alacaklarını tahsil edemedikleri için emrahın dönüşünü beklemektedirler.Sokağın başında ki manav EmrahI görür ve olaylar gelişir: - borcumu ödeyecem demiştin? - ödüyceem - çok sıkışıksan..anan ödesin - hüleaaaan 8) bu kızların hepsi sana hasta Emrah - öyle deme cem - nasıl diyim Emrah. 9)Küçük Emrah kahvede oturmaktadIr. Kahveye bir eleman dalar, bağırır: - Emrah yetiŞ anneni ...yorlar..! - genemi yaaa......
Facebook Twitter Google+