Kategoriler
Burç Yorumları

Karışık Bilgiler

Gazeteler


POSTA

HURRİYET

SABAH

GÜNEŞ

FANATİK

AKŞAM

HABERTÜRK

MİLLİYET

FOTOMAÇ

RADİKAL

STAR

ZAMAN

Diğer Gazeteler



Zavallı müşteri temsilcileri

Fıkralar
- Siyah ekran çikti efendim... - Yazın kullanıcı adınızı. - Yazdım. - Parolanızı da girin. - Tamam. - Garip karakterler akmaya başladığında klavyeden F7ye basın. - Elimle mi? - Eee, siz bilirsiniz. -------------------------------------------------------------------------------- - Ben bir IMac kullanıcısıyım. - Buyrun hanfendi, sorun neydi? - Benim CD sürücümden içeri sinek girdi. - Anlayamadım efendim. - IMacime sinek kaçti. - Peki ben telefondan ne yapabilirim sizce? - Ama görüyorum, yürüyo içerde. - Böcek ilacı falan sıkın isterseniz... - Bi şey olmaz mı? - Bilmem, aslında biz IMace destek vermiyoruz pek, PC olsaydı yardımcı olabilirdim. -------------------------------------------------------------------------------- - Benim büyük bir sorunum var, siz acaba eve hizmet veriyor musunuz? - Eeoo, hayır? Burdan yardımcı olmaya çalışayım... - Ben Internete girmeye çalışınca bilgisayardan acayip sesler geliyor. - Ne yaptığınızda geliyor o sesler? - Bağlan diyorum, telefon sesi geliyor, sonra da ciyakliyor. - O modem sesidir efendim, o ses sizin modeminiz ve Türk.net modemi arasında bir bağlantı kurulduğu... (Sözümü keser) - Yok yok, bozuk bu, siz iptal etmiim diye öyle diyosunuz... Benim hesabımı siler misiniz? - Fakat bu bir sorun değildir, bu herkesin bilgis... (Yine sözümü keser) - Ne yani, herkesin bilgisayarı gazı olan bebek gibi viyakliyor mu, kimi kandırıyorsunuz Allah aşkına... Dolandırıcılar... -------------------------------------------------------------------------------- - Efendim sizin modemler bana küfrediyo. - Anlayamadım efendim. - Bunda anlayamayacak ne var, resmen küfrediyolar işte. - Emin misiniz? - Buyrun dinleyin (telefonu çevirme sesi, çalan telefon sesi, peşinden ana avrat küfür). - Ee siz hangi numarayı aramıştınız bi kontrol edelim. - 0... - 344 26 16. - Bu sizin numaranız mı? - Hayır, aradığım numara. - Beyefendi, o bizim numaramız değil bir ev numarası. - Ben 10 gündür bu numaradan bağlanmaya çalışıyorum ama... - O zaman doğaldır küfretmesi. -------------------------------------------------------------------------------- - Benim sayfalarım gelmiyo. - Şu an yurtdışı çıkışımızı sağlayan uydudan kaynaklanan bir sorun var efendim. - Bi ilgileniverseydiniz siz. - Şey, uydu uzayda efendim. - Haa, tamam o zaman. -------------------------------------------------------------------------------- - Benim kredi kartımdan para çekilmiş. - Aylık hesap mıydı? - Evet. - O zaman her ay başında para çekilir efendim. - Hani sınırsızdı lan bu... -------------------------------------------------------------------------------- - İyi akşamlar, bilmem ne net. - İyi akşamlar birader, ben tam olarak 26 dakika 36 saniyedir Internete bağlıyım ve haalaaaa hiçbir şey gelmiyor, daha ne kadar beklemem lazım acaba? (sinirli bir ton) - Gelmiyor derken sayfalar mı açılmıyor beyfendi? - Hayır kardeşim, hiçbir şey olmuyor. İşte bak 27 dakka 53 saniye oldu, hâlâ yok. - Internet exploreri açtınız mı beyfendi? - Nasıl yani? - Hımm beyfendi, Internete girdikten sonra Internet explorer ya da Netscape programını çalıştırarak web sayfalarını gezmeye başlamanız lazım. - Alala, Internete girince kendi bağlamıyo yani. -------------------------------------------------------------------------------- - Sanırım makinam kilitlendi. - Şimdi şöyle yapalım, ctrl-alt-delete. - Hepsine aynı anda mı? - Evet. - Ama parmaklarım yetmiyo? - Bakın önce ctrlye sol elinizin başparmağıyla, sonra sağ elinizin başparmağıyla alt-grye, sonra da sağ elin işaret parmağıyla delete tuşuna basıyorsunuz. - Ctrlye bastım, alt tuşuna da şimdi. - Deletee basıcaksınız. - Ctrlden elimi çekeyim mi? - Hayır efendim. - Peki alt-grden? - Hayır efendim dedim ya, hepsine aynı anda basıyo olmanız gerekiyo. - Daha kolay bir yolu yok mu? - Var efendim, makinada reset yazan yere basın. - Nerede o? - İsterseniz ctrl alt deletei deneyelim, basmanız gerek, sadece bir tuş kaldı. - Tamam fişini çektim. - Peki... - İyi akşamlar. - İyisi falan kalmadı beyfendi! Sinirden köpürüyorum, derhal iptal edin hesabımı! -------------------------------------------------------------------------------- - Buyrun, problem nedir hanımefendi? - Bakın, birkaç gündür sizden aldığım paketle Internete giriyorum, bu arada arkadaşlarım sürekli telefonumun meşgul olduğundan şikâyet ediyolar, önceleri anlayamadım, sonra saatlere bakınca, ne zaman sizin hesabınızı kullansam telefonumun meşgul olduğunu anladım!!! - Bu çok doğal hanımefendi, çünkü modeminiz telefonunuzu kullanıyor bağlantıyı sağlayabilmek için, bizimle bir ilgisi yok bunun, bütün bağlantılarda aynı şey olur, hatta olması gereken de budur. - Yok kardeşim yok, siz benim Internette olmamdan faydalanıp telefon hattımı kullanıyosunuz. - Öyle bi şey teknik olarak mümkün diil zaten hanımefendi, lütf... - İptal edin dedim, sorun çıkarmadan iptal edin, ben de bu işi büyütmeden kapatıyım, yoksa kötü olacak sizin için. - Hanımefendi siz bilirsiniz, fakat..
Facebook Twitter Google+