Kategoriler
Burç Yorumları

Karışık Bilgiler

Gazeteler


POSTA

HURRİYET

SABAH

GÜNEŞ

FANATİK

AKŞAM

HABERTÜRK

MİLLİYET

FOTOMAÇ

RADİKAL

STAR

ZAMAN

Diğer Gazeteler



Üzerinde Ne Var?

Fıkralar
su anda uzerinde ne var hayatim *-ciplagim canim banyodan ciktimda -lan iki dakka fantazi yapacaktim sctin icine be -şu anda üzerinde ne var emre ? * üzerimde bi ağırlık var canım. - nasıl yani ? * bilmiyorum hayatım.çok kötü gazım var. osursam rahatlıycam ama.... - hayvansın emre!! - şu anda üzerinde ne var timur? * aşağıdanmı başliym, yukardanmı...? - aşağdan başla. * kahverengi çoraplarım var. hani topukları incelmeye başlıyan, gerçi lastikleride biraz sıkıyo ama.... - dııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııt * kapattı... - şu anda üzerinde ne var canımm....? * kırmızı saten geceliğim vaar - başkaa * siyah jartiyerimi giydim. - onun altında * onun altında g-stringim var - pekii onun altında ne va... aaa! hass...tir!!! köntür bitti... -şu anda üzerinde ne var -hiçbişey yok bebegım ama keske sen olsaydın -ayyy aşkııımm -üst rafa boyum yetmıo bılıomusun..kitabımı alacamda o bakımdan -hayvansınnnn -biliyorum -su an üserinde ne var hayatim? -ne önemi var üserimdekilerin içimdekiler dururken -sabret lan oraya da gelecez herhaldee... -yok biz seninle saadet dolu yolumuzda yüreyemecegiz fikret biliyorudum zaten beni sadece dis görünüsüm için sevdiiniiii nelvedaaaa -yok bee nerden cikartiosunn nalannnnnnnnnnn gitmeee..... +Şu an üzernde ne var hayatım? -Bi armani gömlek bi adidas ayakkabı....... +Ne nası aldın bunları -Kredi kartını evde unutmuşsun bende kaç günden beri istiyodum aldım ama bi ortu alamamıştım noldu acaba... +Limiti mi aştın yoksa oha be kadın 2 milyar limiti nasıl aştın -Amaaaann, aldığım iki-üç poşet şey sende +suanda üstünde ne var hayatim? -hilmi eve gel saat kaç oldu!!! +suanda üstünde ne var..hadi hayatim! -zıkkımın kökü var hilmi! allah bildiği gibi yapsin seni, iktidarsiz herif!
Facebook Twitter Google+